glasburkar..

God morgon! Jag skulle ha bloggat igår men tiden rann iväg och när jag kom hem så orkade jag inte starta datorn. Jag, Sandra och Erika var med varandra större delen av gårdagen iallafall. Vi fikade hemma hos Sandra först (standard) och satt på balkongen. Senare så åkte vi till Ikea strax innan dom stängde för att leta fler grejer till Sandras balkong och jag ville köpa en tillbringare haha. Jag har varit jättesugen på iste den senaste tiden men har inte haft något att göra/ha det i (tills nu då).
 
Innan vi gjorde allt det där dock så hade jag och Sandra varit på en ny second hand, Återbruket hette den.
Jag köpte tre jättefina glasburkar! Det var halva priset på allt den här veckan också så jag kom riktigt billigt undan. Jag har inte bestämt mig för vad jag ska ha i dom än men det är ingen brådska eftersom jag tycker att dom är så fina i sig.
Dock så gick en av burkarna sönder under hemfärden vilket var synd men vad ska man göra (förmodligen vara mer försiktig). Jag har två kvar iallafall och man kan säkert hitta fler någon annanstans. Märket är Orrefors så om någon ser ett par likadana hojta gärna till haha.
 
Vi hade lite annat för oss under dagen också men det orkar jag inte berätta om haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0