gissa vem..

Goder afton! Eftersom att jag återigen ska vara på kontoret redan klockan 07.00 imorgon så ska jag lägga mig nu redan. Jag sov inte så bra igår natt så tänkte försöka ta igen lite sömn nu istället, jag har varit trött hela kvällen så att somna borde inte vara något problem haha.

Nu under kvällen så har det varit premiär för en ny säsong av..
..ja ni borde veta vems fötter det där är, om inte, tänk på vem som är typ känd för att vara barfota haha. Ni gissade rätt, det är "Sommar med Ernst" (oroa dig inte mamma, jag spelade in det). I första avsnittet var det inte så mycket som hände utan det blir väl mer när han väl börjar inreda antar jag, jättefint hus iallafall!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättebra att du tänkte på det!

Svar: ;)
Ällinore

2014-06-27 @ 08:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0