flytt..

Idag har det varit full fart! Först så satt jag under morgonen och försökte plugga kultur&samhälle (nästa tenta) men det gick skit så gav upp det ganska direkt. Sen så var det tentan i grammatik och när jag kom dit så kändes det väldigt "official" haha, långa rader med bänkar och massa folk. Jag tror att det gick bra men alltid när det känns bra så brukar det ha gått dåligt så vi får väl se. Vi hade tid mellan 14.00-17.00 men strax innan 15.00 så kände jag mig klar och jag hade läst igenom allt en extra gång så såg ingen poäng med att sitta kvar.
 
När det var över så åkte jag och hjälpte Sandra och Oskar (och hennes föräldrar) att flytta in i deras nya lägga. Den är jättefin! Vi fick iordning det mesta i köket och lite i varje rum innan jag åkte hem och jag tror att det kommer bli skitsnyggt när allt är klart. Jag har nu dock så jäkla ont i både ben och rygg haha (5:e våningen och en minimal hiss). Jag kommer ju inte ha några problem med att somna ikväll iallafall, och sömn behöver jag för imorgon ska jag hjälpa till att flyttstäda gamla läggan. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0