flytt dag 2..

Jahopp det blev ännu en heldag med flytt-tema och inredning (typ). Jag har idag hjälpt till att flyttstäda, åkt med och köpt möbler på bl.a Ikea där vi (jag, Sandra och Oskar) också åt lunch/middag/efterrätt/drack kaffe. Sen så har vi bärt ner grejer till förrådet, jag och Sandra byggde ihop ett matbord, vi har vikt kläder, vi har lagat en byrå och ja fixat med en massa grejer helt enkelt. Även fast det inte är jag som ska bo där så tycker jag ändå att det är kul att hjälpa till haha. Det roliga är ju just där i början när man får inreda och fixa och hålla på. Att konka på flyttkartonger är inte kul, bara det som kommer efter.
 
Nu precis innan Oskar skjutsade hem mig så gjorde vi kvällsfika och jag kände då hur slut jag var i kroppen! Istället för att ligga och slappa i soffan så har man varit aktiv nästan hela dagen. Jag har haft träningsvärk idag förresten från igår haha, och har blåmärken lite varstans (klen much?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0