ripoff..

God kväll på er alla! Vi åkte hem från Alvesta tidigare idag, tråkigt att behöva åka men jag har ju Piteå att se fram emot nu istället. Inget speciellt hände på hemvägen och när jag kom hem så var det bara att packa om väskan och sedan så åkte jag till Sandra för att kolla på "Sommar med Ernst".
 
Innan det dock så tittade vi på ett avsnitt av "Work of art", det är ett program som vi upptäckte ganska nyligen men som vi båda gillar. Det är typ "Project Runway" fast dom gör olika konstverk istället. Det är verkligen ripoff på det annars haha. Nästan allt är samma upplägg och dom har till och med en fejk Tim Gunn!
Fejk Tim Gunn                                                    Äkta Tim Gunn
 
Jag är iallfall supertaggad på att åka till Piteå imorgon och träffa Felicia och Dennis! Bara själva resan kommer bli kul också eftersom det är jag och Sandra som åker haha. Ska borsta tänderna nu och plocka undan lite innan jag lägger mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0