lördag..

Vi har slagit oss ner i soffan nu och kollar på Sällskapsresan S.O.S, så jag passar på att skriva lite kortfattat (det är svårt att få med allt man gör liksom) om vad vi gjort idag.
 
Den första bilden jag bjuder på är Lillkatten som leker med sina leksaker. No reason, tyckte bara han var så söt!
 
Vi åkte ju som ni vet sen till Växjö för att gå i butiker/handla/panta. När vi kom hem så tog vi det mest lugnt, man orkade inte göra så mycket i värmen haha.
 
 Vi spelade en omgång trädgårdsyatzy iallafall!
Lillkatten låg under trappan i skuggan under tiden. Efter vi spelat klart så solade jag lite men även det blev för varmt efter en stund haha.
Jag tog en promenad till Kyrkogården sedan för att leta lite nya namn till Sandra (och mig), det var faktiskt riktigt skönt att bara strosa runt så även om jag inte hittat några namn så hade det blivit en trevlig promenad. Det finns en till kyrkogård som jag tänkt besöka innan vi åker hem som tydligen ska ha riktigt gamla namn, kul! (jaja vi har lite udda hobbys, deal with it)
När jag kom hem igen sen så var det dags att göra mat och idag blev det tacos!
Efter maten så fick jag smaka på min alldeles egna öl! Elisabeth brygger nämligen egen öl och hon hade gjort en med mitt namn på, den var något för besk för mig men den var ändå god haha.
Och som jag sa i början av inlägget så kollar vi film nu. Imorgon ska vi åka till en massa loppisar vilket jag är supertaggad på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0