lördag..

Lördag morgon började med frukost ute på gräsmatten och Sandra som byggde en egen pool av en skottkärra haha.
Eller först blev jag livrädd när jag gick tillbaka från toan och såg en fot sticka upp! (Det var Felicia).
Vi klädde på oss sen och gick ner till marknaden för att kika runt lite. Jag köpte en vanlig svart klänning för jag ville ha något annat än shorts när vi gick ut på kvällen.
Vi köpte varsin souvas också, det var första gången jag åt det och det var jättegott! Det ligger helt klart topp 3 på favoriträtter numera. Jag har dessutom förstått vad orientsås är nu haha.
När vi var mätta och belåtna så gick vi hemåt och tog ett stopp vid en strand för att bada! Vi hade ju inte med oss några badkläder så det fick bli bh och trosor bad haha. Efter ett sista stopp på ica så var vi hemma igen och efter en dusch och fixande så spelade vi spel och förade för dag nummer två av festligheter!
Den här gången gick vi till öltältet direkt och vi fick visserligen stå i kö ett tag men det var det värt!
Jag tror att den kvällen var bland dom roligaste jag har haft! Vi dansade och sjöng och ja det var bara så himla kul!
Vi stannade till stängning och på vägen hem åt vi en "donut-glass" haha.
Ni kanske har sett den här bilden på instagram redan men jag tycker den är väl värd att visa här också. Vi upptäckte först när vi kom "ut" (allt låg ju ute liksom men ni vet vad jag menar) att våra fötter var dränkta i lera, rester av mjukglass och diverse alkoholdrycker haha.
 
När vi kom hem (kanske ska tillägga att dom andra hade gått hem lite tidigare än mig och Sandra) så försökte vi så tyst som möjligt göra en varsin macka, dricka vatten och äta chips på altanen, vi var tydligen inte så tysta som vi trodde..
 
Igår så gjorde vi inte så mycket egentligen. Vi åkte från ett ställe till ett annat helt enkelt och ja och sen så hände ju incidenten med plånboken. Har inte kunnat sova alls inatt för att har bara tänkt på det. Men det vill jag inte avsluta med utan det jag vill säga är att den här helgen har varit sjukt kul och tack till alla som var med gjorde den det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0