ikea..

Ja då var jag hemma från Ikea (och lite annat). Jag fick stå emot flera gånger för att inte spontanköpa något haha. Det enda jag skulle köpa var en bricka, en likadan som den jag redan har fast i en annan färg.
Den blå är den nya, det kändes bättre att ha två istället för en (konstig tvångstanke jag vet).
Jag tittade på en tredje bricka också, den här är lite större och jag tänkte att det vore bra att ha en stor men jag la tillbaka den tillslut. Nu börjar jag ångra mig dock haha.
Jag hängde kvar lite extra vid dom här ljusen för dom luktade så gott! Polkagris och bounty, bountyljusen luktade PRECIS som chokladen.
Jag köpte också ett nytt påslakan/örngott. Det finns en del grejer jag inte vill betala särskilt mycket för, påslakan är en av dom grejerna. Jag ser inte poängen med att betala flera hundra för ett påslakan men det är ju bara vad jag tycker haha. Det här kostade iallafall bara 99kr så det var helt okej pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0