hej och hå..

Dom senaste dagarna har jag varit ganska tråkig, eller nej, jag har jobbat och slutat sent. Min poäng var att jag inte har gjort särskilt mycket och att bara skriva om vad jag gör på jobbet känns ju inte som det roligaste. MEN, jag kan dela med mig av en rolig/pinsam grej som hände igår!
 
Jag och Cajsa skulle göra en flyttstädning på ett äldreboende och för att komma in var vi tvungna att ringa på en sådan där porttelefon. Vi hörde att det "lät" men trodde att någon skulle säga typ "nu är det öppet" eller åtminstånde säga "hej" haha, så vi stod ju kvar som två idioter och bara stirrade in i kameran. Tillslut så kände Cajsa på dörren och precis när vi insåg att den var öppen så sa en skrattande röst "ja den är öppen". Dagens stupidmoment haha.
 
Idag så hade jag och Mickan lite backjobb, ett fönsterputsjobb, grovstäd av två badrum och en hemstädning, inte så jobbiga saker med andra ord. Imorgon ska jag börja med en flyttstädning men mer än så vet jag inte, we shall see helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0