en förklaring..

Jag kom på en sak, har jag ens berättat vad jag ska läsa på universitetet dom närmaste månaderna? Jag vet att jag har pratat med några "i verkliga livet" men är osäker på om jag faktiskt har gjort det här. Jag utgår från att jag inte har gjort det så här kommer det: 

Jag ska alltså läsa ett kurspaket som heter Praktisk Engelska. Det består av fyra olika småkurser som är Litteratur, Muntlig och Skriftlig Produktion, Grundläggande Grammatik och sist Kultur och Samhälle. Alla är 7,5p kurser så sammanlagt kommer jag läsa 30p och alla lektioner kommer vara på engelska (yay). Många har frågat mig vad jag kommer bli när jag klar och det enkla svaret är inget. Därimot så kan det hjälpa mig på traven i framtiden med att bli vad jag nu kommer vilja bli. Det senaste jag ändå ganska seriöst har funderat på är översättare av nåt slag, verkar kul faktiskt haha. 

Ja det här är då vad jag kommer syssla med, tyckte att jag skulle förtydliga allt en gång för alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0