veterinären..

Ja som jag skrev tidigare så skulle jag iväg idag men jag sa aldrig vars. Jag skulle träffa Linn för att följa med henne till veterinären, hennes katt skulle nämligen kastreras och hon ville ha lite "moraliskt stöd" som hon uttryckte det haha. 
(Den blonda hårbollen är Linn)
 
Under själva ingreppet så gick vi en sväng på stan, åt en äcklig chokladboll och Linn hittade en jättefin klänning på rea. Jag provade en "blus" som jag verkligen gillade men den enda storleken som de hade kvar var 36 och det är ganska uppenbart för litet för mig!
 
När vi hämtat katten så åkte vi och handlade lite och sen satte jag mig på bussen hem. Ska plugga nån timme nu och sen slappa lite bara antar jag. Herrå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0