iaktagen..

Det blev visst en till kopp oboy på hemvägen också hehe. Det är kallt och ruggigt ute och då ska man faktiskt dricka varma saker!

Känner mig btw något iaktagen och nyfiken på varför dels dom är så många och dels varför dom bara står där. Vet dom att något ska hända? Eller har dom bara rast?
(Det är en massa ordningsvakter/kontrollanter i reflexvästar om ni inte ser det)

Snart borde jag kunna gå ut till tåget och sitta där istället. Lite smådrygt det här att mina lektioner slutar 18.00 (oftast) och tåget går 18.09 så måste vänta en timme. Tåget kommer sen till Gävle 20.20 och min buss hem går bara 20 över och 10 i så måste vänta ännu mer där. Som sagt, inget världsproblem men det räcker för att jag ska klaga på det haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0