go kväll i stugan..

Hej på er! Fick precis tillbaka min text som jag har skrivit eller mitt "first draft" snarare till en av kurserna och det verkar vara mycket som hon vill att jag ska ändra på. Har inte läst kommentarerna än men det är mycket olika färger och överstrukna bitar och frågetecken osv. så jag tänker helt enkelt låta det vara tills imorgon. Jag har ingen lust att sätta mig och ändra på texten ikväll ändå så kan lika gärna skjuta upp det. 
 
Annars så har jag haft en ganska bra dag. Läste ut boken på tåget till Uppsala och på litteraturlektionen så hade vi en mycket rolig och intressant diskussion om den! Just nu så är den kursen roligast faktiskt, den jag gillar minst hittils är muntlig och skriftlig produktion som också råkar vara den kurs som texten är till..
Jag vet inte riktigt varför jag inte gillar kursen men jag tror att det är för att läraren är väldigt hård när hon ska bedöma saker och vill ha allt på ett speciellt sätt. Det är väl inget större fel med det men jag har liksom ingen lust eller glädje i att skriva vilket jag annars brukar tycka är jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0