fredag..

Hej och glad fredag på er! Jag träffade Emelie, Anneli och Natali tidigare idag för att äta lunch och bara umgås lite eftersom det var ett tag sedan vi gjorde det och jag flyttar ju imorgon så vi ville passa på när alla kunde. När jag stod i kö för att betala så dök helt plötsligt Moa upp, jag jobbade med henne på mina Sf helger under hösten så det var riktigt kul att se henne igen!
 
När vi ätit upp och kände oss klara att gå så ringde mamma och frågade om hon skulle hämta upp mig på vägen hem. Jag hade tänkt ta en sväng på stan först men jag valde att hellre få skjuts haha. Vi åkte förbi maxi först för vi behövde köpa hem lite saker och jag behövde köpa en pensel för har ett litet målarprojekt på gång! Sååå ska väl ta och börja med det nudå, herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0