braindead..

God kväll på er! Min hjärna är totalt slutkörd..
Jag har suttit hela dagen framför datorn för att skriva klart min uppsats som hade sin första deadline idag. Vi har haft ungefär en vecka på oss men jag åkte ju till sälen dagen efter och där var jag inte direkt på "göra läxor humör". Hursom så skickade jag iväg den tidigare men var så flummig så råkade först skicka till min lärares mail och inte via studentportalens inlämningar (oops) men har gjort det nu iallafall. Jag vet att hela poängen med att vi ska göra så här är att vi ska kunna göra uppsatsen bättre inför nästa deadline men tycker ändå att det är asjobbigt att behöva skicka iväg något som jag själv inte känner mig helt klar med. Men det är väl så jag kommer lära mig antar jag, jag hoppas dom inte sågar den totalt bara haha. 
 
Imorgon ska jag tillbaka till Uppsala igen för en lektion i Kultur och Samhälle, det är tanken iallafall men dom två senaste gångerna så har lektionen varit inställd så ja vi får väl se nudå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0