lussebullar..

Hej!
 
Idag har jag haft en (vad som kändes som en evighet) lång grammatiklektion. Tanken var att vi skulle göra egna satsanalyser på olika meningar, jag och en annan tjej gjorde det tillsammans dock (rebels som vi är haha). Den andra halvan av lektionen bestod till större delen av att lyssna på när läraren pratade, samt försöka hänga med på när han gjorde en låååång analys som han dessutom ändrade efter hand (tappade därför snabbt koncentrationen).
 
Efter lektionen så gick jag och några andra upp till resturangen för att äta lunch, vi försökte hjälpa varandra att fatta det vi just hade gått igenom på lektionen också. När jag lite senare gick hem slank jag in på ica och köpte lussebullar och julmust! Lussebullar är en STOR favorit under julen, de är såklart inte ens i närheten lika goda som mammas men de duger haha.
 
 
Nu blir det till att diska av lite här hemma och sedan börja fundera på vad jag ska äta till middag senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0