lagom packning..

Jag kan nog för första gången på länge säga att jag INTE har packat ner för mycket haha. Jag planerar nämligen på att hitta kläder i London när vi ger oss ut i julshoppingen (plus en och annan julklapp såklart).
 
Ja för er som inte vet eller som har missat det så åker jag och min storasyster Elisabeth till London idag! Vi blir där några dagar och så som jag har förstått det har hon ett späckat schema på vad vi ska göra haha. Det vi främst åker dit för dock är för att se Ross Noble, ser verkligen fram emot det!! Jag är annars i stort sett klar och bussen går inte förs än om lite mer än en timme så det är ingen brådska. Jag ska nog gå ner lite tidigare ändå eftersom jag dels har en väska att släpa på och jag har en ovana att vara extrem tidsoptimist haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0