tillbaka..

Hej gänget, long time no see.

Det har varit fullt upp de senaste dagarna eftersom att jag har jobbat som en tok. Jag är återigen tillbaka på mitt gamla städjobb (fast bara när jag är här i Gävle) och kommer dessutom att vara på Sf hela veckan. Nu när det är extra mycket att göra på Sf så börjar vi 06.00 varje morgon istället för 06.30, den där halvtimmen är jobbig haha. Idag fick vi gå 3 vändor med sopor och alla var fullpackade. Typ som denna.

Efter Sf så fick jag äntligen ha en städning med Tess! Vi fick (fick och fick, det blev bara inte så haha) inte jobba ihop i somras så vi blev båda överlyckliga när vi fick reda på att jag skulle till henne efter filmstaden. Huset vi var i hade inga lampor i vissa rum och när det började bli mörkt ute fick vi springa runt med ficklampan på mobilen haha.

Här har vi Tess i egen hög person. Hon diskar mögliga frysboxar, fräscht va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0