julklappar..

Här är då vad jag fick den här lilla julaftonen!
 
Två stycken ascoola tavlor som Sandra har broderat själv!! (Om ni inte ser vad som står under "Merde!", så är det "Shit always sounds better in french" haha).
Tupla från Oskar! (Det är choklad).
En termosmugg, även den från Oskar.
Ett överfallslarm från Sandra, hon oroar sig när jag cyklar hem om nätterna haha.
En nyckelring med mascara, eyeliner och en highlighter! (från Sandra)
Två stycken jättefina posters från Oskar, precis sådan där retrostil som jag gillar!
Och sist men absolut inte minst, ett överkast från Sandra. Jag såg det här överkastet på TGR för flera månader sedan och har velat ha det sedan dess haha. Jag köpte det aldrig själv för jag var för snål men nu fick jag det ändå! Jag hade förresten tänkt sätta upp affischerna på den här väggen, tror att de kan göra sig bra ovanför sängen.
 
Ja det här var årets första omgång av julklappar, är jättenöjd med mina och jag tror att Oskar och Sandra blev glada för sina också haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0