bio, musikhjälpen, snö..

GOD MORGON
 
Det blev visst aldrig av att jag skrev igår. Ja ni visste ju sedan innan att jag, Oskar och Sandra skulle se den sista The Hobbit filmen, men innan så gick vi till Stora Torget och köpte middag från Musikhjälpens mattält. Det var nåt kött i pitabröd med kål och lök och en asgod "dressing"!! Den var lite stark men det gick över snabbt haha. Vi stod ett tag och tittade (på tv-skärmen) men sedan så gick vi och köpte godis till filmen, och filmen var svinbra!! Älskar alla filmerna haha. Efter filmen så gick vi tillbaka till torget för nu var det klubbfredag eller vad det nu hette, det var nån DJ där och spelade och vi dansade och hoppade och kom närmre och nämre buren hela tiden haha.
 
Vi köpte glögg i tältet innan vi strosade hemmåt. Nu imorse så vaknade jag lite seg och inte alls glad, men när jag tittade ut genom fönstret så blev jag lite gladare! SNÖÖÖÖÖÖ
Det är inte mycket men det är en början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0