back in gefle..

God afton!

Jag har tagit jullov och har därför återvänt till Gävle ett par veckor. Vi ska dock vara hos Elisabeth och Andreas nästa vecka (över jul liksom).

När jag skulle ta bussen hem från stationen så hade jag glömt bort att jag åker som ungdom här (i Uppsala räknas jag nämligen som vuxen), men som tur var så frågade busschauffören hur gammal jag var/är haha. Jag försökte fota bocken från bussen..blev inte så lyckat.

Jag träffade Linn tidigare också och vi åt våran hederliga gamla sallad till lunch! Som vanligt så plockade vi bort det vi inte gillar och bytte en del annat med varandra haha. Jag får tex. hennes avokado och hon får min gurka (oliverna vill ingen av oss ha).

Jaaa men det är i det stora hela vad som hänt idag, eller, jag trodde ett tag att jag hade blivit magsjuk så hällde i mig massvis med vitpeppar haha. Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0