ringar..

Hej hej, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag återgår till mina måsten. Åkte ner på stan en snabbis idag med Sandra för att dels köpa en present till Emelie och dels för att köpa genomskinligt nagellack. Jag hade på mig ett par ringar igår och blev som man brukar (iallafall jag) blå/grön efter ett tag på fingrarna. Har hört förut att man kan ha nagellack på insidan av ringarna och Sandra tipsade mig om samma sak igår. Eftersom jag gärna vill ha mina ringar utan att bli blå/grön och dessutom vill att dom ska hålla färgen så tog det inte lång tid innan jag bestämde mig för att köpa ett. Det ska också fungera bra på tex. byxknappar (har ju ganska extrem nickelallergi och det är inte kul när man känner att huden börjar bli irriterad). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0