ljudbok..

Jag valde en gammal goding att lyssna på när jag var på biblioteket!
 Om jag skulle peka ut en specifik "nördighet" hos mig själv så är det nog att jag gillar Tolkien haha. Eller, jag gillar ju egentligen bara att läsa (eller i det här fallet lyssna på) böckerna och se filmerna så jag vet inte om det räknas som en "nördighet"?
 Anyway, jag kollade bland filmerna också men hittade inget jag ville ha. Däremot så hittade jag en film som baksidan hade en bild på en tjej som är sjukt lik Linn! Jag inser att det är lite svårt för er som aldrig har träffat Linn att förstå likheten men tro mig när jag säger..det är verkligen likt. Jag skickade bilden till henne och hon tyckte själv att det var jättelikt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0