hej hörni..

Ja här har det varit lite dött de senaste dagarna, men det av god andledning också. 
 
Efter tentan i fredags så åkte jag till Gävle som ni vet och på kvällen så åkte jag till Emelie för att fira hennes födelsedag. Vi hade en superkul kväll och hon gillade både presenten och kortet som jag köpt till henne (tur det haha).
Jag måste bara visa er kortet! Från TGR såklart, letade efter ett som kändes kalasigt haha.
 
Iallafall, lör/sön/mån/tis har bara varit "umgås med familjen" dagar. Idag så träffade jag Linn innan jag skulle gå till tåget och vi åt middag/delade på en chokladboll. Vi pratade mycket om helgen och hur taggade vi är för då kommer hon, Jesper (hennes kille) och Filippa (Linn's kompis från Töväder som jag också träffat nån gång) till mig!
 
Nu sitter jag iallafall som ni kanske gissat på tåget. När jag kommer fram ska jag först ta mig hem och sen kolla upp hur länge posten på ica har öppet för jag har fått paket! Jag kommer nog dessutom vara supernervös resten av kvällen inför imorgon då jag ska på upprop för kursen jag ska läsa i höst! So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0