hår..

Ja då var det dags att bege sig! Lät håret var nedsläppt idag, orkade inte krångla med att sätta upp det (sätta upp det snyggt dvs).
Vet inte om jag riktigt visat hur håret ser ut nu. Jag gick till frisören i början av sommaren för att klippa till det och ljusa topparna. Det blev lite mörkare än vad jag hade tänkt mig från början och högre upp men jag är jättenöjd nu. Mitt hår är fortfarande ojämt så det får liksom växa in sig allt eftersom. Både hon och jag blev förvånade över hur pass ljust det blev utan att färga det (jag hade nästan sotade toppar från toningen innan), hon använde något annat som inte är skadligt för håret och det blev jättebra! Det skönaste nu är jag inte behöver hålla på färga utväxt eller nåt utan nu är det bara att låta det växa! Skönt att jag för en gång skull är nöjd med mitt hår haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0