dagen d..

Idag har det varit dagen D! (nästan iallafall, det var uppropet för Latinkursen). Jag fick irra runt lite innan jag hittade fram till rätt sal så det var tur att jag gick en stund innan! Väl där så började jag prata med några som jag senare fick reda på skulle gå en annan kurs, det var lite synd för vi kom ganska bra överrens haha. Efter den allmänna information så gick alla i min kurs till en annan sal där vi fick mer info av våran lärare. ....Jag måste säga att jag blev lite orolig att jag tagit mig vatten över huvet. Den lärare vi ska ha pratade MYCKET om hur svårt det kommer bli, att vi verkligen måste hänga med för om man hamnar efter blir det svårt att ta igen, att det är viktigt att vi förstår vad vi ger oss in på osv. Det var ju inte det bästa "pepp-talet" direkt haha. Men jag ska ge det ett försök iallafall, kan ju inte hoppa av innan jag ens gått på en lektion liksom. Det verkar iallafall som att jag inte behöver köpa nå böcker till kursen för mamma tror att hon har kvar sina gamla så det är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0