carolina..

Idag har då jag och Sandra varit duktiga! Vi åkte till Carolina (inte en person utan Carolina Redeviva) och plugga till våra respektiva tentor. Jag kan inte förstå varför jag inte åkt dit tidigare, jättebra ställe att plugga på ju! Allt flöt på bra iallafall tills vi båda höll på få spel på en som satt och gjorde jättekonstiga ljud och mumlade/viskade saker för sig själv. Det lät ärligt talat som om någon satt och runkade i en av sofforna haha. Vi gick tillslut av irritation och åkte till Storken för att fortsätta plugga/äta något. Jag köpte en ciabatta med en väldigt rinnig kycklingröra, men det var god iallafall haha.
 
Vi satt där någon timme och nu har jag återvänt hem. Imorgon ska jag till biblioteket hade jag tänkt. Dels för att leta lite böcker och dels för att jag vill se om dom har några roliga filmer att hyra. Åh och kanske en ljudbok! Jag somnar ju alltid till en film nu och det är så drygt när jag morgonen vaknar och hör dvdn "surra". Har jag en ljudbok däremot så slipper jag ju det, win win situation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0