utbildning..

Min hjärna har blivit väldigt grötig idag av all info! Jag var på min utbildning idag för er som inte fatta haha. Åkte dit i vad jag trodde var god tid men dom där gångarna på Akademiska är väääldigt lätta att gå vilse i (vilket jag gjorde). Tillslut så hittade jag rätt och det första vi gjorde var att få frukost och hälsa på varandra. Vi var runt 11 stycken totalt och alla var jättetrevliga.
Tog inga bilder så kan ju slänga in en "dagens outfit" istället. 
 
Efter frukosten så blev det mest bara vanlig föreläsning, lite gruppövningar osv. Runt tolv så gick vi alla och åt lunch och lärde känna varandra typ. Det är lite synd att jag förmodligen inte kommer träffa någon av dom andra igen eftersom dom ska vara på Akademiska medans jag ska vara i Storvreta. Men men, efter lunch så fortsatte det med föreläsning och ännu mer gruppövningar tills det tillslut var slut. Det var som sagt mycket info och jag måste erkänna att jag blev lite skraj att det var så mycket jag inte hade någon aning om att man måste tänka på. Men det var samtidigt intressant och det kommer ju komma till nytta senare.
 
Imorgon kommer jag att bli upphämtad för min första dag! Är lite nervös men det hör väl bara till ;) Jag har för övrigt ringt runt en massa idag. Först till min chef för att be om ett par andra byxor (dom jag fick var för små haha), sen fick jag ringa till hon som ska hämta mig imorgon och till sist tillsyn för att boka besiktningstid. Det känns som att jag har 1000 grejer på gång samtidigt för jag måste också packa och förbereda skolarbeten osv. Det är liksom det enda jag har i huvudet just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0