sandaler..

Ja idag skulle jag ju ha "pratat sönder" boken på Litteratur lektionen men den var tydligen inställd. Åkte till Gränby och shoppade för mina presentkort/kuponger och faktiskt min återbäring på Coop istället haha. Köpte ett par skor inne på Hm som redan var på rea och blev ännu billigare med min kupong hehe. 
Helt vanliga sandaler men dom jag har nu är något sönderslitna så passade bra med ett par nya. Ett par bra "bas" skor till sommaren helt enkelt!
 
Innan allt det här så var jag hos Sandra och spelade Skippo, jag förlorade varje gång som vanligt..Hon bjöd också på Icecoffee vilket jag inte hade druckit förut men det var ju hur gott som helst!! Drack upp det hon lämna också haha. Åkte sen till skolan då bara för att inse att jag inte hade någon lektion (bittert). Ska väl göra mat nu är tanken och sen får vi se vad måndagskvällen erbjuder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0