malta dag 2..

Hej på er mina vänner! Det har varit fortsatt varmt men molnigt idag. Kommer nog inte att få en superbränna under dom här dagarna men jag är bara glad att bara vara här faktiskt. Vi har precis kommit hem och ska bara chilla lite nu innan vi ska äta middag.

Vi började dagen (efter frukost och fixning och allt det där) med att gå på en slags 5D filmgrej. Det påminde lite om det som jag och Linn gjorde i London. Iallafall så var det om Maltas historia, vi hade sett en broschyr om det igår och mamma ville gärna se det så jag hängde självklart på!
Det var ganska häftigt faktiskt men jag hade nog lite för höga förväntningar på det hela. Vi gick hursom till ett café sen och åt varsin choklad croissant (ursäkta om stavningen är fel haha).
Här står jag i en backe och ser glad ut
Vi får snabbspola fram ett par timmar nu. Staffan tog oss till ett ställe där dom säljer fina viner, kryddor,choklad,cigarrer,konjak,pipor you name it! Jag hittade ju inte så mycket men mamma hittade en del iallafall. När vi gick hem så kändes det som att det skulle börja regna men det blev bara några droppar tack och lov.

Och ja, nu är vi hemma som sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0