söndag..

Hej hej, sitter och väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara så jag kan slänga in allt i torktumlaren istället. Det är lite mindre än 20 minuter kvar så tänkte nästan gå ut och sätta mig i solen medans jag väntar. Men innan dess så ska jag berätta lite snabbt vad jag har gjort idag! Jag träffade Sandra på förmiddagen för att leta present åt hennes systerdotter. Vi skulle ses på Gränby och på vägen dit så såg jag den här reklamen, är definitivt något som jag ska testa. Den verkar riktigt god!
 
Vi åt en snabb lunch också i form av en kycklingrulle med cashewnötter och en ananas-salsa i, riktigt gott!
 
Efter lunchen så åkte jag till ikea för att köpa flyttkartonger. Köpte 6 stycken och jag visste först inte hur jag skulle få hem dom men fick helt enkelt gå hem med cykeln och ha dom lutandes mot sadeln typ. Det tog ett tag och jag blev supersvettig men nu är dom här iallafall haha. Har börjat packa ner lite kläder och sånt och ska förhoppningsvis få ner allt annat också. Men återigen blir jag påmind om hur mycket grejer jag har, plus allt som jag har köpt nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0