april..

Morrn morrn! Sandra kom hit igår kväll och vi kollade på "Trolljägarna", ett nytt program på tv3. Det är ju helt sjukt vad folk skriver i kommentarer och lägger upp!
 
Ska iallafall göra frulle snart och sen har jag lite att greja med under dagen så kommer vara busy busy. Jo, vi bestämde igår också att vi ska försöka ha en "nyttig" månad. Jag har flera gånger försökt med det själv men man blir så lätt omotiverad och köper en chokladkaka ändå haha. Nu när man är två så blir man liksom taggad av varandra! Så började igår (1 april liksom) och ska väl köra på månaden ut (och förhoppningsvis längre). Så ni kan ju vara beredda på att det kan bli liiiite "hälsotema" ibland, nu när jag har berättat för er måste jag ju komma med resultat också haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0