12 timmar senare..

Nästan precis 12 timmar senare (sen jag skrev sist alltså) och jag är helt färdig! Jag orkar inte gå in på detaljer om jobbet men jag är inte så säker på om jag verkligen vill ha det längre. Det är en låååång rad olika orsaker bakom detta så det är inget jag bara fick för mig nu.

Iallafall så somnade jag nästan direkt när jag kom hem och sov nästan en timme. Jag satte mig bara i sängen och helt plötsligt så vaknade jag av ett sms haha. Jag bytte om och åkte till skolan för att plugga lite. Blev lite kaos sen för Sandra skulle hämta hennes sovgrejer, och först så skulle hon bara ha nyckel men sen så följde jag med ändå. Insåg att jag hade glömt väskan när vi var på stan igen så fick gå tillbaka till skolan utan grejer. Det gjorde inte så mycket för större delen av lektionen hade andra halvan av gruppen sina muntliga redovisningar. Jo, och självklart så låg också cykelpumpen i väskan och mitt hjul har typ ett litet hål, man kan pumpa och cykla ett tag men står den för länge blir det platt igen haha. Med andra ord så har inte det här varit den bästa dagen. Jag hoppas att onsdag kommer vara MYCKET bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0