the conjuring..

Vi klarade oss genom filmen allihopa, Natali såg nog dock mest kanten på kudden tror jag haha. Det var "The Conjuring" vi såg kanske jag ska säga också, jag tyckte faktiskt att det var en bra skräckfilm. Jag blev rädd flera gånger så dom lyckades med det iallafall, hade varit mer spännande dock om det varit lite mer histora bakom allt i filmen. Att man fick se mer av vad som hänt och varför det hände typ. Men hursom så tror jag att vi alla fick den dos rädsla vi ville ha och nu ska jag välja en annan film som ska lugna mitt undermedvetna så jag slipper mardrömmar. Ska också komma ihåg att inte sova med fötterna utanför täcket..GOD NATT
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0