sf..

Min morgon får ni här i några bilder. Blev ju som jag trodde en sämre söndag men ska inte tråka ut er med detaljer utan får bli bilderna idag bara! Hade tänkt ta fler men tiden rann iväg så det enda fokus man hade var att hinna klart.
 
Cykelminen (lägg märke till dom mörka nyvakna ringarna under ögonen haha)
Insåg hur smickrande man ser ut när vinden pressar allt mot kroppen när man cyklar
Läskig dimma
Kaffe och macka eller som vi också kallar det "våran frukost"
Sopor! Det gröna och gula är två maskotdräkter som två killar gick runt med för det skulle vara nån förhandsvisning av en barnfilm. Då hade dom tydligen kostat på sig att ha ett äpple och en apelsin gå runt.och ja jag vet inte vad dom gjorde, krama barn antar jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0