musik..

För alla The Killers fans där ute så borde det snackas mycket om det eventuella släppet av en ny låt. Den ska tydligen heta "Shot at the night" (om ryktet stämmer det vill säga). När jag ändå är inne på musik så läste jag idag att Arctic Monkeys nya album "AM" har blivit nominerat till bästa album. Har redan lyssnat igenom det flera gånger och älskar det! Låg i förrgår kväll och kollade live via itunesfestival appen när dom uppträdde, dom körde både gamla och nya låtar så fick gåshud mer än en gång. Vore så jävla underbart att se dom live på riktigt, skulle jag ha en lista på vad jag vill göra innan jag dör skulle det definitivt stå med. Lyssnar just nu för övrigt på Absolute Radio för Alex och Matt (från arctic monkeys alltså) spelar massa låtar och pratar mycket i allmänhet om både låtarna och bandet. Kommer somna snart dock känns det som men bättre avslut på denna onsdagskväll finns inte. Go natt!
 
(från itunesfestivalen, en och en halvtimme av det bästa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0