lika?..

Skitdålig bild jag vet men är inte handlingen till den här filmen väldigt lik den till The Island?
 
 
Okej när jag letade fram handlingen till filmen (The Island) så insåg jag att det inte var så mycket mer än att i båda filmerna finns det kloner av andra människor. Men det är ändå en ganska stor likhet om man säger så eftersom att huvudhandlingen är att dom är som donatorer till sina "skapare". Så här stod det i stora drag vad filmen handlade om. 
 
Lincoln Six Echo is just like everyone else-he's waiting to go to the island-the only place left in the world to actually live a life. But Lincoln accidentally finds the scary truth behind the Utopian award: they are clones, generated to provide replacement organs and parts to the owners of insurance policy. 
 
Varför tar jag upp det här då undrar ni kanske? Jag vet inte riktigt, ville ju se till att blogga mer och då händer det väl att sådana här små grejer dyker upp haha.

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0