läxor=cash..

Ligger och snoozar halvt vaken och tittar ut genom fönstret, undra hur länge till det kommer vara ljust ute vid den här tiden? Hursom så hade jag en jättekonstig dröm inatt, jag drömde att jag var helt luspank och för att tjäna pengar så hängde jag utanför skolor (i Uppsala av någon andledning)och gjorde läxor åt folk. Ja vad säger man om det, minns inte vilka sorts läxor det var men om det var matte har jag nog gett många IG eller numera är det kanske F man får till dom rika lata ungdomarna. Meeeen nu var det bara en dröm så ingen behöver lida över min pinsamma brist på mattekunskaper.
 
Ska försöka ta mig ur sängen innan halv iallafall för måste duscha och vill gärna hinna med frukost idag innan jag börjar min städturné. Ha en bra tisdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0