låna på biblan..

Hola amigos! Försov mig till första städningen idag så det var bara att dra på sig kläderna,slänga i allt som behövdes i väskan och åka. Som tur är så hann jag precis så ingen större panik. Hade två städningar efter det och sen hem för att snabbt slänga i mig lite kyckling och ris och byta om för skulle till Natali mot kvällen. Men innan så skulle jag ju fixa mitt pass och bilden blev väl som väntat (hemsk), fick också reda på att jag är mycket kortare än vad jag trott! Hon mätte mig och sa att jag var 165cm lång..kan det verkligen stämma?? 
 
Hursom så åkte jag till Natali efter där också Emelie redan var. Vi var där nån timme och sen åkte jag hem igen, fast stannade till på biblioteket innan och lånade en bok och några filmer. Tänkte låna en till bok men det var nåt fel på streckkoden så kunde inte låna och dom skulle stänga snart så sket i att försöka mer. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0