gävlemål..

God dagens, kom hem för en stund sedan och har legat i soffan sen dess. Kom faktiskt hem ganska precis samma tid som jag vaknade idag (12 timmar senare då såklart) och har jobbat sedan klockan sju imorse så är ganska slutkörd men ska snart äta så blir nog lite piggare då. Fick en ny hemstädning idag hos ett sött gammalt par, dom bodde riktigt flott må jag säga! Lite kul också att tanten frågade mig vart jag kom ifrån "för du är ju inte från Gävle det hör jag". Men jo jag är ju det, vet dock inte om jag har så brett gävlemål (svårt att höra själv liksom) så kanske därför hon trodde jag inte var härifrån. Det finns ju vissa som har rejält gävlemål här i stan som man hör då och då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0