gardiner..

Idag har jag verkligen fått testa mitt tålamod! Efter mina tre städningar på morgonen så skulle jag till en tant som skulle ha fönsterputs, jag skulle damma persiennerna och sist hjälpa henne att sätta upp gardinerna igen. Det är här som testet kommer in, krångligare gardiner får man leta efter! Det var dels massa olika delar som skulle upp och det skulle i konstiga krokar på vissa och andra skulle man trä på en stång som var sjukt tung (låter inte så svårt men ni skulle vart där). Det enda dryga var väl egentligen när hon hela tiden skulle ändra sig om hur hon ville ha det, "flytta lite till vänster" "nej jag vill nog ha det i mitten ändå" "nä nu blev det för mycket" (ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh). Tillslut var hon nöjd iallafall och jag blev glad när jag fick gå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0