flyttstädning..

Hade en flyttstädning med Tess idag i Bönan (eller i närheten iallafall) och det var ett superfint hus! Stor tomt med pool,brygga,bastu,badtunna,kakelugn (jag fortsätta hur länge som helst). Ingen av oss förstod hur man någonsin skulle vilja flytta från det här stället. Synd att det var så skitigt väder bara, svinkallt och det spöregnade när jag skulle putsa fönster så försvårade ju saken lite. Hade det varit sol och värme hade vi garanterat solat på bryggan medans vi väntade på att chefen skulle hämta upp oss istället för att sitta på framsidan och huttra i vinden. På tal om putsa fönster, när jag skulle putsa på utsidan så var det lite krångligt att få fast stegen för det lutade och det var väldigt ostabilt. Det vinglade till ibland men en gång så vinglade det till lite för mycket så höll på ramla av men klamra mig fast haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0