fika..

Hade bestämt med Natali att vi skulle träffas runt sextiden idag på stan för en fika. Åkte ner lite tidigare för mamma skulle spinna så haka på henne så slapp jag cykla (gjort det tillräckligt idag).
Ja så här såg jag ut då, fast när jag gick så drog jag på både jacka och halsduk såklart.
Hon hade med sig sin kille också så vi tre istället gick och fika, var ganska kall så tog en "hot chocolate" med grädde på för att lyxa till det. Var lite kul att skummet smakade precis som marabou apelsinkrokant!
Under den halvtimme som jag hade på stan innan vi skulle ses så köpte jag lite grejer på hm. Hade fått ett sms om "20% rabatt vid köp av minst tre varor" eller nåt så passar ju på liksom. Blev två ansiktsmasker.
En gammal hederlig concealer
Och ett svart flätat hårband på rea (alltid bra att ha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0