bitterkaka..

Rensade lite i mina skålar av skräp och prylar jag samlat på mig under åren och hittade denna. Min allra första lyckokaka! Åh så glad jag var när jag öppnade den men den glädjen försvann snabbt när jag läste vad som stod på. 
 
 
Alla andra får saker som "You will meet a tall dark stranger" "Do not fear what you do not know" "You will have a pleasant surprise" osv (ja jag googlade) men jag får en uppmaning om att byta kläder?? Då var jag bitter kan ni tro, men kul minne ändå så den får ligga kvar i skålen av skräp ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Eller också vanligt att få: lyckan ler mot dig hahaha!!

Svar: hahaha åh en klassiker!
Ällinore

2013-09-06 @ 00:23:04
Postat av: Ida

Hahah den kommer jag ihåg! Min spådom om kändisskap verkar ligga lite mer i framtiden dock!?

Svar: vem vet, du kanske bli kändis i barcelona! ;)
Ällinore

2013-09-07 @ 14:45:36
URL: http://superblogg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0