baka..

Har varit supersugen på att börja baka igen ett tag nu och då menar jag inte en sockerkaka eller chokladbollar bara utan riktiga bakverk, pajer, kakor eller tårtor eller vad som helst egentligen! Mamma berättade om en kompis till henne som hade bakat igenom en hel bakbok förut, det kanske vore nåt? "Dagens bakverk" eller veckans kanske, vad tycker ni? Har ju gjort lite mer speciella saker då och då som tårtorna till min och pappas födelsedag och budapestbakelsen till när mamma fyllde. När jag bakar då njuter jag haha
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina Engström

...och jag njuter av det du bakar... :)

Svar: haha låter som en fair deal ;)
Ällinore

2013-09-11 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0