2 dagar..

God morgon på er alla! Det blev ett litet uppehåll nu i helgen men av en god andledning faktiskt. I Lördags mötte jag upp Sandra på stan för vi skulle leta lite i sista minuten efter något att ha på Ellen födelsedagspartaj. Temat var "Dressed up golden" så allt guldigt vi kunde se drogs vi till! Vi skulle dessutom köpa hennes present som blev ett presentkort på systembolaget och ett mycket fancy kort av en katt där vi skrev en fin hälsning i. När vi kände oss klara på stan så satte vi oss på cykeln och trampa hem (jag trampa väl mest kanske eftersom Sandra satt på pakethållaren), gick in på maxi och köpte lite och sen till thaivagnen utanför för att köpa hem middag (det är riktigt STORA portioner man får så när jag ätit mig mer än mätt så var det nästan lika mycket kvar). Vi åkte och hem och åt ute i solen och sen började vi sakta fixa oss inför kvällen. Linn kom över efter ett tag också! Jag försökte hur länge som helst att ta på mig ett par lösögonfransar men det vägrade funka så stylisten Sandra fick hoppa in och fixa. Det sista vi gjorde var att spraya guldfärg på oss, blev en hel del i mitt rum också(glittrar fortfarande en massa på mattan) Dumt nog blev det inga bilder alls på detta eller under kvällen faktiskt men ni kan kanske föreställa er ett rum med massa guldiga personer och en himla massa dricka och där har vi en fin kombo haha. Det var svinkul iallafall, Ellen verkade nöjd med alla sina paket och det var kul att se både nya och gamla ansikten där. 
 
Mot slutet av kvällen ville jag och Linn visa Sandra lite av Gävles uteliv så vi gick till Interpol först,sen ner till Allstar men där fick vi stå i kö så länge så vi tröttnade och gick över till Racken istället. Sen kan det ha varit så att jag fått i mig för mycket för är ganska luddigt resten, vet att vi gjorde ett stopp på donken när vi skulle hem men åt inte ens upp det jag köpt. Så himla skönt när vi kom hem iallafall och slängde oss i sängen, vi satte igång Vänner på datorn men det var inte mycket jag såg av det. 
 
Dagen efter, jag skulle ha lyssnat på Sandra och druckit mer vatten under kvällen för mådde inte bra igår haha. Lite illamående under förmiddagen men mest seg. Vi åt frukost och sen åkte vi ner på stan för det var en jättestor bakluckeloppis på Åhlens tak! Vi hittade inget dock men vi träffade på Sandras syster och hennes barn och hon hade fyndat stort! När vi kände oss klara gick vi och fikade, där såg vi ingen mindre än Peter Harryson sitta och dricka sitt kaffe. Efter fikat strosade vi runt lite på stan innan det var dags för Sandra att ta tåget hem. Följde henne till stationen och vinkade av henne, tråkigt att det blev en sån kort visit och att jag större delen av gårdagen måste verkat lite trökig just för att det var så varmt kombinerat med bakis=inte bra. Men tror faktiskt ändå att hon hade kul :)
 
Nä nu hörni har jag suttit här alldeles för länge, måste snart iväg och jobba men nu har ni fått en snabb något förkortat recap av vad som hänt under helgen. Vi hörrrrs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0