sf..

Idag var det ännu en sån där dag då det gick förvånadsvärt bra på Sf, vi var klara redan tjugo över nio! Det enda "jobbiga" var den enorma läskpöl på en av raderna i salong fyra.
 
I salong ett så hade dom visat den där nya filmen "Vi är bäst" men det var väldigt få som hade kollat. Det enda skräp som fanns egentligen var i mitten på varje rad och då var det inte mycket heller. Jag trodde att det var en sån film som många skulle vilja se men sen när vi började prata om den så insåg jag att det är en film med tolv-trettonåriga punkartjejer och känns inte som att så många från typ arton år och uppåt är den tänkta målgruppen. Annat hade det nog varit om det varit tjejer mer i min ålder men ändå med samma story, Tjenare Kungen är ju hur bra som helst liksom (närmaste jag kom på att jämföra med) och jag tror det är roligare och mer intressant att se något som är närmre en själv. Sen så kan den här filmen vara skitbra det vet ju inte jag men jag säger bara hur det såg ut och hur vi tolkade det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0