sesamkakor..

Idag har jag minsann cyklat fram och tillbaka (bokstavligt talat). Min onsdag började med en städning jag vanligtvis har på torsdag eftermiddag så jag var inställd på att det var just torsdag hela morgonen, den följdes sen av en backstädning i stigslund där vi skulle torka av spisen och det tog cirka fem minuter (värt). Jag kanske ska säga också att det blev så här för att min vanliga städning drabbades av magsjuka så då blev det specialonsdag idag. Men jo, efter backstädningen så hade jag ungefär en och en halvtimme innan nästa som låg i brynäs så jag vandrade mest runt på stan och satt på en bänk och åt mina sesamkakor jag köpt inne på coop medans jag väntade. Efter brynäs så skulle jag tillbaka till stigslund för min sista städning och där fick jag kaffe och macka också så jag var nöjd!
 
Sedan jag kom hem har jag hunnit äta,duscha,sova en halvtimme,plocka ur diskmaskinen,klämt en finne, betalat en julklapp (man måste börja tidigt), surfa runt på datorn och nu snart skrivit ett blogginlägg. Ska göra dagens listgrej också sååå ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0