halloween..

Igår var det maskerad eller halloweenfest kanske man säger, det var Anneli och Johanna som hade fixat ihop det hela och det var riktigt kul! Jag var hippie som ni kanske ser och måste säga att jag nu vill ha långt hår igen efter en kväll med den där peruken. Hade tråkigt nog inte med mig kameran men vet att det fanns en som många fotade med så får jag tag på några bilder lovar jag att lägga upp dom! Annars var det som en helt vanlig fest, körde lite beerpong också vilket jag upptäckte var ganska svårt haha. Allt blir lite svårare också när jag dessutom knappt kunde se inne i lokalen för glajjorna var så mörka. 
 
Imorse var det inte roligt att gå upp (the morning after liksom) men måste ju upp så var bara att klä på sig,dricka ett glas mjölk, ta min colaflaska och alvedonen och åka! Gick ändå bra och när jag kom hem åt jag min andra halva av pizzan från igår med ännu ett glas mjölk, GÖTT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0