förändring..

My blonde days are over, ja så är det hörni. Min utväxt är ganska mörk så den syns därför också ganska bra under mitt väldigt ljusa hår (nästan vitt skulle jag vilja påstå att det är). Det har jag tröttnat på nu men eftersom jag inte vågar bleka håret igen med tanke på vad som hände sist så har jag bara två val. 1-Låta det vara och gå runt med halva håret typ svart och resten vitt som en slags Cruella de Ville eller 2- Gå tillbaka till att vara brunett. Nummer ett låter visserligen lockande men jag kommer nog ändå gå på alternativ nummer två! Har googlat fram lite bilder som jag tyckte stämde in på vad jag dels vill ha som frisyr men också färgerna. Vad tycker ni?? Ja och som ni kanske redan fattat så kommer jag inte klippa det kort igen utan nu ska det få bli långt, eller den här längden till att börja med iallafall haha så därför är det skönare att vara brunett och inte behöva tänka på utväxten hela tiden. Måste försöka ta mig till "min" frisör och fråga henne lite vad hon tycker, hon är ju ändå proffs så hon om någon borde veta vad som är bäst att göra. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som gillaerej i blont hår, fast okej det är ju jävligt slitigt... Jag tycker att du ska göra ombre nästa gång!

Svar: haha jag gillar också mig som blond men tror inte jag som flintis vore så kul ;)
Ällinore

2013-10-10 @ 11:38:10
URL: http://vetintevart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0